  • Data: 2002-10-08 22:23:42
    Temat: Re: bar z piwem a odległość od szkoły?
    Od: "666" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    No, niezłych masz kupli, może niech od razu bufet zrobi??
    JaC

    > mój kumpel chce otworzyc bar z piwem ale jest jeden problem - na przeciwko
    wybranego lokalu (ok. 20 m) jest szkoła średnia, w ustawie o wychowaniu w trzeżwosci
    nie ma zadnych danych dotyczących minimalnej odleglosci od szkól a przecież tyle się
    swego czasu o tym mówiło (słyszałem o 100 m od kościołów szkół itp.) czy reguluje to
    odrębny przepis i czy ewentualnie mozna to ominąć np. bar otwarty od 16 kiedy nie ma
    juz zajęć w szkole?