  • Data: 2009-07-16 09:23:21
    Temat: Re: balkon
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ja też się starzeję i zaczynam dochodzić do wniosku że trzeba tępić
    > wszelkimi sposobami przewrażliwione "mimozy" które z powodu byle
    > pierdółek utrudniają innym życie...

    Posłuchaj uważnie. Ja rozumiem, że jak ktoś pali paczkę dziennie i to od
    14. roku życia, to dla niego smród i dym papierosowy jest "byle pierdółką".
    Istnieją jednak na tym ludzie świecie, którzy nie mają ochoty wąchać tego
    smrodu, a co gorsza narażać się na bierne wdychanie nikotyny i kupy innych
    toksycznych związków. Chcesz palić? Rób to tak, żeby inni z tego powodu nie
    cierpieli. Swoją drogą ciekawe, czemu taki palacz nie zasmradza swojego
    mieszkania, tylko wyłazi na balkon. Skoro to tylko taka "byle pierdółka",
    to niech to robi we własnych ścianach.
    A reasumując - niestety, musisz pogodzić się z tym, że prawa palaczy do
    palenia są drugorzędne w stosunku do praw osób niepalących do oddychania
    świeżym powietrzem.