  • Data: 2009-07-16 11:42:00
    Temat: Re: balkon
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > to niech sobie idzie do kibla i dmucha do wywietrznika

    Trzeba być skończonym debilem żeby wpaść na pomysł palenia w
    łazience/WC. Dzięki systemowi wentylacji zwłaszcza w starszym
    budownictwie smród dymu rozprzestrzenia się wtedy idealnie po całym
    budynku. Jako że takie pomieszczenia są zwykle bez okien, to utrzymuje
    się taki zapaszek kilka dni. Osobiście palę, ale nie ośmieliłbym się tak
    skrzywdzić sąsiadów. Ba, raz zdarzyło mi się opie...przyć sąsiada który
    uwielbiał poranne "posiedzenia" urozmaicać sobie fajeczką klasy
    "Fajranty" tak że smród był naprawdę nieziemski.

    Mieszkając w bloku niestety trzeba godzić się na pewne niedogodności
    związane z innymi lokatorami (fajki, głośna muzyka, szczekający pies
    sąsiada, remonty, głośne dzieciaki za ścianą, trzaskające drzwi itd
    itp). Takie życie, jak komuś to aż tak bardzo przeszkadza to zawsze
    można postawić sobie domek na odludziu.

    --
    MZ