eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobadziewny produkt - co z tym zrobic › Re: badziewny produkt - co z tym zrobic
  • Data: 2010-05-23 17:20:15
    Temat: Re: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Od: news-gazeta <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bdronka pisze:
    > Witam,
    >
    > w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
    > się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd.
    > Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
    > temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
    > klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
    > naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
    > Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.
    >
    > Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
    > zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    > okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
    > zabrał...
    >
    > pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

    Pracuję w hurtowni z takim osprzętem.
    Żal mi ludzi którzy chcą zaoszczędzić 15% ceny produktu
    i wierzą że kupują towar po super promocyjnej cenie bo w markecie jest
    taniej.
    Niestety w 99% przypadkach jest to zwykły chińczyk
    i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii.

    Sprawdza się powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje.

    Pozdrawiam- Darek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1