eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobadziewny produkt - co z tym zrobic › badziewny produkt - co z tym zrobic
  • Data: 2010-05-23 15:44:52
    Temat: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
    się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd.
    Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
    temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
    klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
    naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
    Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.

    Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
    zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
    zabrał...

    pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1