eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobadziewny produkt - co z tym zrobic › Re: badziewny produkt - co z tym zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: news-gazeta <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: badziewny produkt - co z tym zrobic
    Date: Sun, 23 May 2010 19:20:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <htbo4r$qh4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <htbif6$7da$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156016144.olsztyn.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1274635227 27172 88.156.16.144 (23 May 2010 17:20:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 17:20:27 +0000 (UTC)
    X-User: news-gazeta
    In-Reply-To: <htbif6$7da$2@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640357
    [ ukryj nagłówki ]

    bdronka pisze:
    > Witam,
    >
    > w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
    > się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd.
    > Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
    > temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
    > klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
    > naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
    > Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.
    >
    > Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
    > zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
    > okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
    > zabrał...
    >
    > pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

    Pracuję w hurtowni z takim osprzętem.
    Żal mi ludzi którzy chcą zaoszczędzić 15% ceny produktu
    i wierzą że kupują towar po super promocyjnej cenie bo w markecie jest
    taniej.
    Niestety w 99% przypadkach jest to zwykły chińczyk
    i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii.

    Sprawdza się powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje.

    Pozdrawiam- Darek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1