  • Data: 2004-11-12 22:24:25
    Temat: Re: badanie Kulczyka
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    news:nrt29dzms3sm$.13uembqbwa4he.dlg@40tude.net...
    > Dzisiaj przeczytałem,że często wypowiadający się na tematy związane z
    pracą
    > komisji śledczej dr Kochanowski uważa ,że wysłanie biegłego lekarza do
    > Londynu i przebadanie Kulczyka jest zasadne a przewodniczący komisji
    > zapowiada ,że wniosek w tej sprawie będzie przegłosowany.
    > Czy tym panom coś nie "porzestawiało" się w głowach ? już takich bredni i
    > głupot nie słyszałem od wielu lat.
    > JanuszHr

    Właśnie problem jest w tym jakiej specjalności ma to być lekarz i jaki
    sprzęt do diagnozy ma zabrać. Jeżeli to będzie lekarz wojskowy może się
    okazać, że pan dr Kulczyk jest zdrowy jak rydz, a jeżeli weterynarz... no to
    nie wiem. Trzeba zajrzeć do "Folwarku zwierzęcego" - Orwella.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.