eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoawaria komputera i warunki gwarancji › Re: awaria komputera i warunki gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: awaria komputera i warunki gwarancji
    Date: Thu, 19 Jul 2007 12:59:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <f7nfo6$5ue$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f7n4dp$pd8$1@inews.gazeta.pl> <f7n5gj$ldi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f7n5qi$2in$1@inews.gazeta.pl> <iat8knz091bi$.dlg@habeck.pl>
    NNTP-Posting-Host: ddl83.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1184842311 6094 83.23.89.83 (19 Jul 2007 10:51:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jul 2007 10:51:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:474099
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:iat8knz091bi$.dlg@habeck.pl...
    > Dnia 19.07.2007, o godzinie 10.02.21, na pl.soc.prawo, Przemek napisał(a):
    >
    >>> jeżeli nabyłes sprzet jako konsument, zasadniczo to oni winni ci
    >>> najpierw
    >> A jesli nabylem go na firme? Prowadze jednoosobowa dzialalnosc
    >> gospodarcza
    >
    > To ustawa, którą zacytowałem Cię nie obowiązuje. Liczy sie tylko gwarancja
    > (sprawdź czy nie ma tam czegoś o kupnie na firmę).
    > IMO zwracasz im sprzęt i dostajesz kasę (ale jednak bym się wywiedział jak
    > oni to rozumieją, aby przygotować schemat działania :) ).
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > *Habeck*
    > /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
    > - Schutzbach


    ja uważam, że jeżeli jest napisane w karcie gwarancyjnej tak dosłownie, jak
    to podał Przemek, to nie ma znaczenia to, jak oni to teraz rozumują -
    będzie, gdy dojdzie do ewentualnego sporu w sądzie; a jeżeli w karcie tylko
    tak stoi, a np. w serwiscie powiedzą ci, że dopiero ten zapis aktualizuje
    sie po trzeciej naprawie, to mysle, że chca cie zwodzic i oszukują, gdyz
    gwarancja to umowa pomiedzy toba a nimi, tak stoi w orzecznictwie, ale nie
    mam akurat możliwości by choć jedno tu przytoczyc (polecam jedynie pozycje
    ksiązkową Stanisława Włodyki na ten temat); skoro zas jest to umowa, nie
    moga jej warunkow odgornie sami sobie zmieniac dla wlasnej przyjemnosci;
    skoro zapis jest taki, że jezeli nie zgadasz sie na sposobu naprawy, to masz
    prawo do zwrotu pieniedzy za zwrotem towaru, niezaleznie od ilosci napraw;
    to takie prawo masz i musisz sie jego domagac; jedyne co musisz sprawdzic to
    tylko kto ponosi koszt dostarczenia zwracanego przez ciebie towaru oraz
    koszt przelewu zwracanej gotowki;

    pzdr
    krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1