  • Data: 2006-01-22 20:11:11
    Temat: Re: art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - akt notarialny który mówi, że "wydanie kupującym w posiadanie
    > przedmiotowego lokalu nastąpi w terminie do dnia 24 stycznia 2006
    > roku",
    > - obie strony poddają się rygorowi egzekucji z art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    > - odebrałem dziś telefon (od sprzedającego), z prośbą o przedłużenie
    > terminu wydania do 03.02.br,
    >
    > Proszę o rzeczowe sugestie/rady odnośnie dalszej drogi postępowania.

    wykorzystanie tej opcji zalezy od ciebie :) ta mozliwosc "nie
    przepadnie" jezeli z niej nie skorzystasz i popuscisz idac im na reke :)
    jesli druga strona wyda pozniej lokal i wszystko bedzie ok,
    to nie ma potrzeby z tego korzystac, a po drugie to trwa miesiacami
    (taka egzekucja). jezeli ci nie wyda w lutym i dalej bedzie sie migac,
    to ewentualnei wtedy.

    generalnie nie rozumiem postu, zalezy od ciebie, czy jestes wyluzowany.

    no a jezeli myslisz, ze na podstawie tego zapisu dostaniesz jakas
    rekompensate w gotowce, to nic z tego.