  • Data: 2004-12-02 10:40:34
    Temat: Re: art. 207 kk uzasadnienie potrzebne...
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 20:55:35 +0100, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > niby rzadkość, ale...
    > zależy jak trafisz

    > czy ja wiem..., jakby się tak dokładniej przyjrzeć tym zeznaniom
    > sąsiadek, pokrzywdzonej czy kto tam jeszcze będzie, to wychodzi że tak
    > naprawdę to nie wiedzą o czym i kiedy mającym miejsce mówią

    Świadkowie w takich sprawach zwykle dzielą się na dwie grupy:
    1. świadkowie jej - ona spokojna, uczciwa, porzadna, o dziecko dba,
    sprząta, pierze, prasuje, obiady gotuje, haruje od dnia do nocy, on pije,
    bije, wyzywa i szwęda się z innymi babami.
    2. swiadkowie jego - on ciężko pracuje od rana do nocy, spełnia jej
    zachcianki, dzieci kocha, prezenty im kupuje, a ona to leń, szmata, dom i
    dzieci zaniedbuje, mieszkanie nieposprzątane, obiadu nigdy nie ma, a tak
    wogóle to puszcza się.

    Zwykle na pierwszym terminie są świadkowie jej, a na drugim świadkowie
    jego... I ciekawe kto kłamie...

    --
    Falkenstein
    skazania.