  • Data: 2005-11-26 12:10:33
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do kogo należy jego interpretacja w chwili zatrzymania rzeczy? Do
    > podejrzanego, czy do organów ścigania?

    smiem watpic czy chocby 50 % policjantow wykonujacych takei czynnosci zna go

    > Chyba trzeba przeinstalować system i zazwyczaj te programy.

    g. prawda. Nie trzeba. Zreszta to moze byc dysk na ktorym nie ma systemu.
    mozna miec wkomputerze i 6 dyskow.
    mozna miec na jednym kilka partycji i formatowac oraz instalowac syustem na
    jednej partycji inne pozostawiajac nienaruszone.

    > Tego nie rozumiem. To nie odnosi się do mojej wypowiedzi. Karane jest nie
    > tylko wejście w posiadanie, ale i samo posiadane. To przestępstwo ciągłe.
    > Ale pewnie i tak nie wiesz co to znaczy.

    znow probujesz sie wywyzszac..

    > To jest twoje zdanie. Ja mam inne zdanie. Kto ma rację? Najlepiej zastosuj
    > to w praktyce i zacznij się wymądrzać jak będą ci zabierali komputer.

    jezeli dla ciebie proba nie pozwolenia na bezprawne pozbawienie mnie mojego
    mienia jest wymadrzaniem to
    szczezre gartuluje.

    P.

    ps.

    zupelnie nie zwiazane z tematem, nie odpowiedziales mi na to wiec pytam
    ponownie

    powiedzmy ze znam dokladnie godziny w ktorych przebywasz w okrsslonych
    miejscach . Zglaszam rozboj
    ciebie jako sprawce. Oczywsicie w miejscu gdzie byles jednak w takim gdzie
    nikt nie moglby potwoiedrzic
    twojej wersji. Nie placze sie w zeznaniach, BA, nawet potrafie ladnie zagrac
    "placz", Sad Cie skazuje.
    Czy ten wyrok jest twoim zdaniem bezprawny czy jak najbardziej zgodny z
    prawem ... i sprawiedliwy.
    Nie ma swiadkow. Tylko moje zeznanie kontar Twoje.