  • Data: 2006-06-10 23:26:44
    Temat: Re: antena sat na ścianie budynku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    > z powodu remontu elewacji każa mi zdjać antenę sat czy maja do tego prawo /
    > mieszkanie spółdzielcze / i jak to opóźnić / mundial / ?

    Mają. Właścicielem mieszkania nie jesteś, a co dopiero budynku. A w
    regulaminie spółdzielni masz zapewne wyraźnie napisane, że nie wolno ci
    utrudniać prac związanych z utrzymaniem budynku w dobrym stanie technicznym.

    Chyba nie chcesz, żeby przez to, że masz jakieś dziwne fetysze i musisz
    oglądać stada facetów ganiających w krótkich gaciach po trawie, zaczęła
    się ludziom na głowy sypać elewacja budynku, prawda? ;->

    Jak będziesz się stawiać, to ekipa w ostateczności zetnie anetnę
    kątówką, zrzuci na ziemię i jeszcze wystawi rachunek za dodatkową usługę.

    O terminie remontu chyba byłeś z jakimś wyprzedzeniem informowany, prawda?