  • Data: 2006-06-11 12:21:42
    Temat: Re: antena sat na ścianie budynku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Tak ale mogłem tego ogłoszenia nie przeczytać

    Ale mogłeś też przeczytać. To był twój wybór.

    > Czy musza mnie zawiadomic osobiście ?

    Z fanfarami?

    W większości spółdzielni na każdej klatce schodowej, przy wejściu, są
    tablice ogłoszeń. W mojej byłej spółdzielni dodatkowo ogłoszenia tego
    typu były naklejane na szybę drzwi wejściowych na klatce schodowej - na
    wyzokości oczu - tak że tylko niewidomy mógł taką informację przegapić.