    From: "Therminator" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alternatywy 4
    Date: Tue, 22 Nov 2005 22:14:51 +0100

    > Właściciel mieszkania, które wynajmuję od czerwca się rozmyslił i chce,
    > żebym się wyprowadził. Dostałem wypowiedzienie z 2 - tyg okresem
    > wypowiedzenia, wyśmiałem go i się nie wyprowadziłem.

    Znaczy się rozwiązał umowę zgodnie z warunkiem na ktory sie zgodziles
    podpisujac ja.
    Teraz Ty łamiesz warunki umowy nie stosując się do niej.

    A odwróć sytuację:
    "
    Pomysl sobie: masz mieszkanie, wynajmujesz je.
    Ze znanych Tobie przczyn chcesz aby dotychczasowy lokator opuścił TWOJĄ
    WŁASNOŚĆ.
    A on śmieje Ci się w twarz i siedzi w niej dalej.
    Rozumiem, że idziecie na piwo i jest wszystko ok.
    Bo to ON MA RACJE (bo jemu to nie pasuje) a to że podpisał z Toba umowę nic
    nie stanowi.
    To że Ty nie możesz rozporządzać Twoją własnością wcale Ciebie nie
    denerwuje.
    "
    Być może ten przykład przekraczać poziom Twojego pojmowania rzeczywistości.

    > W odwecie:
    > - zakręcił wodę,
    > - wyłączył prąd,
    > - wyłączył ogrzewanie
    > - zniszczył zamek (wbił w niego gwoździa)

    "Obywatelu! Przed głupotą, bezmyślnością i bezwzględnością naszego aparatu
    Państwowego i Bliźnich, BROŃ SIĘ SAM"

    > Co mogę zrobić, aby wyegzekwować swoje prawa (chodzi mi o włączenie
    mediów).

    Wyegzekwować na sobie prawo do opuszczenia lokalu!

    > Sąd cywilny odpada, bo sprawa dopiero na wiosnę będzie.

    Przed Sądem to powinni stanąć twórcy Ustawy.