  • Data: 2005-11-22 21:10:27
    Temat: Re: alternatywy 4
    Od: "Michal" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TT" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dlvcus$k3j$1@news.onet.pl...
    > Właściciel mieszkania, które wynajmuję od czerwca się rozmyslił i
    > chce, żebym się wyprowadził. Dostałem wypowiedzienie z 2 - tyg
    > okresem wypowiedzenia, wyśmiałem go i się nie wyprowadziłem.

    Witam! Tak sie akurat zlozylo ze temat wynajmu mieszkania jest mi bardzo
    bliski ale ja odbieram go od tej drugiej strony I jakos nie widze zebys
    chcial sie podzielic informacja co bylo przyczyna calej tej sytuacji A
    podejrzewam ze odwaliles jakis numer ktorego w najsmielszych
    przewidywaniach nie przewidzial wynajmujacy Ci mieszkanie Wiec zanim
    zaczniesz oczerniac kogos i egzekwowac swoje "prawa" pomysl o tym ze ten
    czlowiek nie wynajmuje Ci mieszkania tylko po to zebyc mogl mu je
    zniszczyc pod sztandarem "przeca place to wymagam" I wlacz myslenie
    PRZED a nie PO! Masz umowe? Jesli tak to ja sobie poczytaj i.. na drugi
    raz nie wynajmuj
    Nie pozdrawiam!