  • Data: 2008-07-30 22:28:53
    Temat: Re: allegro i reszta nazewnictwa alle*
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 22:22, Paweł Marcisz <p...@g...com> wrote:

    > Litości, przeczytajcie prawo własności przemysłowej, zanim zaczniecie
    > udzielać takich porad. Jasne, że nie może, co tu za fantastyczne
    > teorie wypisujecie z Resistem, Qwertym etc. Znak towarowy uprawnia do
    > zakazania posługiwania się nie tylko oznaczeniami identycznymi, ale i
    > podobnymi.

    W pewnych kategoriach. poto podaje sie numerki w urzedzie czym sie
    firma znajduje. Moze byc firma "Chevrolet" i produkowac zapalki. I
    dopiero gdyby Chevi bylby w stanie wykazac ze produkuja je kiepskie i
    im z tego powodu sprzedaz spada to moga zmusic do zmiany nazwy. Bo
    mowimy o nazwie nie o znaczku.
    Co do domeny malomiekkiego to na grupie tez byl post z linkami gdzie
    sprawa byla wyjasniana. Dopoki pod nazwa microsoft.pl facet sprzedawal
    ziola M$ go nie ruszal, ale jak pojawial sie tam sklep komputerowy to
    wtedy wlasnie uznali ze dzialaja w tej samej branzy i korzystaja z
    marki malomiekkiego. Ale to tez musieli wykazac.

    Co do allegro to polecam w sloniku sprawdzic co to slowo znaczy i ze
    go szpecze od marketinga nie wymyslili.

    P.S. Zgadzam sie z zenkiem nazwa podobna do allegro bedzie zwykla
    podroba tak jak substa ktora jest wizualna podrobka allegro. I pewnei
    taki sam stosunek do tego bedzie. Poza tym nie wroze przyslosci
    konkurencji, co jak co ale jednak molocha i potentata z prawnikami na
    etacie, ktorej nie stac na porade prawna.