  • Data: 2008-07-31 07:21:14
    Temat: Re: allegro i reszta nazewnictwa alle*
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 23:19:13 +0200, rezist.com napisał(a):

    > A tak sie mnie skojarzylo... chyba najbardziej znany przyklad, poza
    > afera z domena Mikroszoftu
    >
    > http://www.orlen.pl/cgi-bin/internet.exe/portal/ep/h
    ome.do?tabId=1
    > http://www.monitor.pl/bxa/?id_kategorii=49&kategoria
    =3155

    > Jakos zyja, nikt nikomu do gardla nie skacze

    No i co z tego? Spółek z nazwą Orlen jest znacznie więcej

    http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Nazwa.aspx?nazwa=orlen

    Zresztą nie wiemy kto był pierwszy, na stronie Orlen sp. z o.o. chwali
    się, że jest od 1992 r., jednak tu

    http://www.krs-online.com.pl/orlen-spolka-z-ogranicz
    ona-krs-185022.html

    widzimy, że jednak ma wpis do KRS z lutego 2004 r., ale to jest tylko
    przeniesienie z RHB.

    PKN Orlen SA ma wpis w KRS z 2001 roku.

    Więc może się okazać, że to PKN Orlen SA ma problem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl