  • Data: 2006-09-25 08:58:51
    Temat: Re: allegro - czy mozna odstąpić od umowy kupna?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > On nie chce rękojmi, gwarancji i innych takich reklamacji.
    > On chce zwrócić nie dlatego że towar jest wadliwy, tylko dlatego że
    > jest INNY niż to co zamówiono, umowy na zakup TEGO co dostał wcale
    > NIE ZAWIERAŁ - więc chce oddać sprzedawcy to o co został przez sprzedawcę
    > bez swojej zgody wzbogacony...

    Ale przeciez firmware nie jest równoznaczny z modelem! W jedym modelu
    moga byc na przestrzeni produkcji instalowane rozne firmware'y. Inna
    bajka jesli jego numer byl wyszczegolniony w aukcji, to wtedy mozna miec
    sluszne pretensje.
    Co do niedzialania, to swego czasu tez hurtowo sprzedawalem elektronike
    na allegro. Niestety zdazalo sie (nie za czesto, ale jednak) ze towar,
    pomimo ze nowy, nieotwierany, nie dzialal. Nie bylo w tym jednak mojego
    celowego dzialania. Zawsze obu stronom zalezalo na transakcji, i
    najczesciej urzadzenia byly wymieniane na inny egzemplarz. I kazdy byl
    zadowolony. W sumie od tego jest gwarancja.
    Jak zwykle wszystko zalezy. Znamy tylko relacje jednej strony, wiec
    trudno wyrokowac.

    pozdrawiam,
    Przemek O.