    Date: Tue, 29 Nov 2011 23:26:59 +0100
    From: Wojtek <N...@e...ukryty.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, brak chęci współpracy
    <jafvgm$eco$1@news.onet.pl> <4ecb88ba$0$8458$65785112@news.neostrada.pl>
    <jag2q0$pp4$1@news.onet.pl> <4ecbb726$0$8445$65785112@news.neostrada.pl>
    <jagepf$arv$1@news.onet.pl> <4ecc428d$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaidfj$sj2$1@news.onet.pl> <4eccca06$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ecccc2a$0$4797$c3e8da3$10694f1e@news.astraweb.com>
    <4ecd6517$0$8438$65785112@news.neostrada.pl> <jajq7u$2hi$1@news.onet.pl>
    <4ece7403$0$8450$65785112@news.neostrada.pl> <jamcte$smh$1@news.onet.pl>
    <4eced0cd$0$5798$65785112@news.neostrada.pl> <janipc$1l7$3@news.onet.pl>
    <4ed038b3$0$5820$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ed1f251$0$2093$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com>
    <4ed44b71$0$5807$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ed4a9a0$0$27737$c3e8da3$88b277c5@news.astraweb.com>
    <4ed4d2d3$0$1442$65785112@news.neostrada.pl>

    to wrote:
    > Człowieku, skup się. Czyjeś archiwum usenetu to NIE JEST usenet. Ja
    > uczestniczę w usenecie. Nie uczestniczę w prywatnych archiwach. Nigdy do
    > żadnego się nie zapisywałem. Gówno mnie obchodzi "obraz dyskusji" w
    > czyimś prywatnym archiwum. Dyskusja jest tu i teraz. Koniec, kropka.

    Jesteś oderwany od rzeczywistości jak ww. gówno od podeszwy mojego buta
    po tym jak się zorientuję, że tam było. Masz swoją wizję świata, spoko,
    ciesz się, że się prawdopodobnie nigdy nie spotkamy.

    > Regulamin Allegro nie jest pewnie idealny, głównie dlatego, że jest to
    > usługa dość złożona, więc trudno napisać krótki, jasny regulamin.

    A kto mówi o krótkim? Może dla ciebie byłby takowy wygodny, ale dobry
    regulamin to taki który dobrze definiuje reakcje na różne rzeczywiste
    sytuacje. I nie musi być krótki. Czegoś nie rozumiesz?

    Tak czy
    > inaczej punkt nad którym toczy się dyskusja jest ok. Napisali jasno jak
    > pisać komentarze,

    Skup się. Nie napisali jak masz pisać komentarz. Napisali, kiedy go usuną.

    > Uważasz, że Allegro ma powołać jakiś e-sąd i debatować nad
    > każdym komentarzem, który ktoś chce usunąć, pomimo że zazwyczaj
    > ustalenie, czy ktoś się rzeczywiście pomylił, czy nie, jest po prostu
    > niemożliwe.

    Skup się. Niczego takiego nie uważam i nie powiedziałem. Jak chcesz się
    dowiedzieć co uważam to spytaj mnie a nie insynuuj.

    > Ergo -- kosztowny nonsens i tyle.

    Skup się. Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz? Słowami swoimi
    potwierdzasz, że nie masz bladego pojęcia o konstruowaniu takich
    systemów, a w szczególności funkcjonalności niekrytycznych dla jego
    działania. Walnij się tymi swoimi regulaminami w łeb, może
    oprzytomniejesz. I doucz się w kilku kwestiach.

    Wojtek