  • Data: 2011-11-23 10:25:10
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin Nixe

    > Ja miałam, dlatego właśnie nie odważyłabym się na takie sformułowanie,
    > jakie wcześniej zaserwowałeś.

    Najwyraźniej nic z niej nie zrozumiałaś.

    > Naprawdę jesteś w stanie udowodnić, że czegoś NIE MA?
    (...)

    > No brawo! Więc nie mów, że "nie wskazuje na pomyłkę", bo to jest właśnie
    > sprzeczne z logiką.

    Skoro jego treść nic nie mówi na temat istnienia, bądź nie, pomyłki to i
    ów komentarz nie wskazuje na pomyłkę. Ogarniasz? Oczywiście, nie wskazuje
    także na brak pomyłki, ale to bez znaczenia, bo Allegro usuwa te
    komentarze, których treść WSKAZUJE na pomyłkę. Tu warunek nie jest
    spełniony, więc nie usuną. Jeśli znowu zaprzeczysz, to zamiast postować
    zacznij od zmierzenia sobie IQ.