  • Data: 2011-11-23 09:27:21
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ecc40d4$0$2193$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Wojtek

    > Allegro niczego takiego nie zakłada, po prostu usuwają je tylko w
    > sytuacji, gdy o ich "błędności" świadczy ich treść. Co tu jest
    > skomplikowanego do zrozumienia? Skończyłeś już gimnazjum?

    Przestań obrażać ludzi, tylko się skup.
    Napisałeś niemal dokładnie to samo, co Wojtek, tylko innymi słowami.
    Czyli co - sam ze sobą polemizujesz?

    > No to sobie twierdź, ale oni usuwają, gdy świadczy o tym treść
    > komentarza, a nie oświadczenia wystawiającego komentarz.

    Tak, już to wiemy, nie ma potrzeby powtarzania w kółko, że właśnie tak
    idiotycznie brzmi punkt regulaminu.

    > Zapis jest bardzo mądry. Pomyśl chwilę, to zrozumiesz dlaczego.

    A może w końcu sam to napisz, zamiast zachęcać kolejną osobę do myślenia.
    Ja wiem, ze głupio Ci się przyznać, że też tego nie wiesz, ale pokaż, że
    masz jaja :>

    N.