  • Data: 2004-12-11 19:35:58
    Temat: Re: allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "oen" <oen@[at].cut.it.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cpf737$2jj$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiedy zgodnie z prawem (nie zgodnie z regulaminem allegro ktory tego nie
    > opisuje) moge zlozyc doniesienie (gdziestam) o tym, ze sprzedajacy nie
    > wywiazal sie z umowy?

    Ścisłej daty nigdzie w prawie nie podano. Należało by się zwrócić do poczty
    z zapytaniem ile to może iść. Ile zazwyczaj tego typu przesyłki idą. Ale
    myślę, że 7 dni, to w zupełności [powinno wystarczyć, by doszło. Następnie
    zwrócić się do sprzedającego, by ten dowiódł, że wywiązał się ze swojego
    obowiązku, to jest paczkę nadał. pamiętajmy, ze z chwilą jej nadania kończy
    się jego obowiązek i odpowiedzialność. Ale skoro nie ma z nim kontaktu ...

    Poczekaj, czy nie zaczął się inne negatywy pojawiać. Zobacz, ile facet ma
    transakcji na biegu. Jeśli zaczną się negatywy, to idź i złóż zawiadomienie
    o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Policja wszcznie w takim wypadku
    czynności sprawdzające. Tam, gdzie gość mieszka wezwą go do okazania dowodu
    nadania. jeśli go okaże, to policja wyda odmowę wszczęcia i nic wielkiego
    nikomu się nie stanie. Jeśli gość dowodu nadania mieć nie będzie, to jest to
    dowodem tego, ze Cię oszukał. Tak więc bez skrupułów.

    Tak samo, jak załóżmy przez 14 dni nie będzie z nim kontaktu. Te 14
    wytrzasnąłem stąd, ze sumuję wynikający z regulaminu zdaje się 7-mio dniowy
    termin wysłania z domniemanym maksymalnym czasem dostarczenia.