  • Data: 2004-12-11 16:27:15
    Temat: Re: allegro
    Od: oen <oen@[at].cut.it.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym wypadku, o ile nie umówiliście się inaczej, to stosuje się regulamin
    > Allegro jako domyślne unormowanie.

    Wlasnie o to pytam:

    Regulamin allegro nic nie mowi o tym co sie dzieje po UMOWIENIU sie stron.

    Umowa byla taka:
    ja wplacam pieniadze, on przesyla paczke nastepnego dnia.

    Ja wplacilem pieniadze, on odpowiedzial, ze pieniadze przyszly i ze
    wysyla paczke temtego dnia, dni mijaja, mijaja a paczki nie ma, kontaktu
    ze sprzedajacym nie ma.

    Kiedy zgodnie z prawem (nie zgodnie z regulaminem allegro ktory tego nie
    opisuje) moge zlozyc doniesienie (gdziestam) o tym, ze sprzedajacy nie
    wywiazal sie z umowy?

    Pozdrawiam
    oen.