  • Data: 2011-01-13 08:18:16
    Temat: Re: alkohol na kredyt - orzecznictwo
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-01-2011 09:11, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > A czemu ? Czy istotą pożyczki jest wręczanie i nieodwoływanie do niej w
    > innych umowach ?

    A co ma do rzeczy istota pożyczki?

    Omawiamy tu kwestie zakupu alkoholu na kredyt i kiedy taki zakup ma
    miejsce a kiedy nie.
    Jak pożyczasz komuś pieniądz, pod warunkiem, że te pieniądze ta osoba
    wyda na alkohol u ciebie w sklepie, to jest to zakup alkoholu na kredyt,
    zabroniony prawem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813