  • Data: 2005-05-12 19:52:51
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d60baf$m3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale moze bieda uczy pokory? Moze ktoś myśli ze nie pojdzie pracowac za
    > takie pieniadze skoro łatwiej jest wyciągnąc rekę po zapomogę. Poznałam na
    > wlasnej skórze co to jest bieda ale nigdy nikomu nic nie zabralam, ani nie
    > ukradlam.

    Alez one właśnie pracują za taką pensję.

    Nie, bieda nie uczy pokory. Bieda uczy tego, żeby dac się innym upokarzać.

    > Tego nie wiem bo go nie znam. Ale uwazam, ze we wszystkim trzeba byc
    > człowiekiem. <ciach>
    > Inna sprawa, ze część matek pozywa rodziców męzą w ramach zemsty na exie.
    > Koniec końców dziadkowie tez są po stronie matki [ dla jasnosci Monika -
    > nie piję do Ciebie bo Twoją sytuację znam]

    Wiem, nie traktuje tego personalnie :)

    Sytuacja gosposi Twoich rodziców jest taką sytuacją, która nie powinna się
    zdarzyć (sama, gdy mi ktoś zarzuca, że zbyt pochopnie zrezygnowałam z kasy
    na Młodego, bo mogłabym przeciez uderzać do jego dziadków, uzywam
    argumentów, że nie będę nigdy szła po kasę do 80-letnich staruszków z niską
    emeryturą). Bo prawo nie powinno nigdy byc oderwane od rzeczywistośc. I
    zgadzam się z Tobą, że powinnismy mieć takie prawo, które skutecznie bierze
    za tyłek tatusiów, w takiej sytuacji.

    Ale dlatego m.in. jestem daleka od osądzania inicjatorki tego postu - bo nie
    wiemy jaka sytuacja jest w jej przypadku....

    A jeśli chodzi o kwestię "dziadkowie są tez po stronie matki" - ja z kolei
    uważałabym za nieetyczne, aby za utrzymanie dziecka płaciła tylko jedna
    odnoga drzewa genealogicznego (co nie przeszkadza mi taki model uzywać we
    własnym życiu :D )

    pozdrawiam

    Monika