  • Data: 2010-03-17 10:05:50
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 14:29:06 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zapyliłeś do płacisz do dwudziestego któregoś roku bo dziecko

    Jeżeli "dziecko" jest inteligentne to spokojnie podciągnie do 40
    alimentowanie :)
    http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/215
    57-wygasniecie-obowiazku-alimentacyjnego.html

    //
    Witam.
    Jestem tu po raz pierwszy. Miałem dzisiaj rozprawę dot. wygaśnięcia
    obowiązku alimentacyjnego (mój pozew). Miałem nadzieję, że 25 letnia córka,
    której nie jestem ojcem biologicznym, absolwentka UW zrobi gest i
    podziękuje mi za sumiennie płacone alimenty od 1992 r. Niestety, do sądu
    przyprowadziła pełnomocnika, zaproponowali podwyższenie alimetów,
    roszczenie wzajemne za trzy lata wstecz, pokrycie kosztów pełnomocnika i
    dalsze płacenie ponieważ 25 letnia kobieta rozpoczęła płatne (8000 zł
    rocznie) studia doktoranckie, oraz kontynuuje naukę na UW - drugi
    fakultet.!!!

    Jej mama wyłudziła ode mnie mieszkanie (wynajmują), całe jego wyposażenie,
    prawdopodobnie nie pracuje, skończyła studia i też ma zamiar robić doktorat
    ..... Jej małżonek widać z tego jest dobrze sutuowany, ale to jego sprawa.

    Ja mam dwoje dzieci (syn żony z pierwszego małżeństwa, któremu fundusz
    alimentacyjny zabrał świadczenie bo mieliśmy razem za wsysokie dochody!!).
    Syn dostał się na wymarzony kierunek - psychologię na dobrej uczelni, ale
    odpłatnie dlatego dorabia gdzie może, córka kończy podstawówkę, a ja czuję
    się jak wykorzystywany bez skrupułów osioł choć wszyscy o tym wiedzą. Czy
    to jest sprawiedliwe?
    //