  • Data: 2006-12-02 18:42:05
    Temat: Re: alimenty itd...
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Dec 2006 19:27:53 +0100, Johnson napisał(a):

    > Może. Decyduje do o twoich możliwościach zarobkowych i majątkowych. A
    > twoje możliwości zarobkowe mają wpływ na wysokość zobowiązania ojca.

    Z tym że partner pytającej nie jest wogóle zobowiązany do utrzymywania
    cudzych w końcu dzieci. Obowiązek wychowania dzieci spoczywa na rodzicach a
    nie obcych osobnikach.
    Co do samej tej sprawy - sąd w tej chwili, zakładając hipotetycznie,
    obniżyłby alimenty temu biologicznemu ojcu, a za kilka dni obecny partner
    matki odejdzie - i co - znowu sprawa o "alimenty" Znowu my będziemy musieli
    zapłacić za sprawę? Tylko proszę nie wyjeżdzaj że "koszty rozprawy" zostaną
    opłacone przez stronę/strony ;)