  • Data: 2005-03-26 14:36:45
    Temat: Re: adwokat cham i prostak - jak utrzeć mu nosa?
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > igoR trzymaj Się,czytam to bo to też moja historia.Dalej jest tak/u
    mnie/ośrode
    > i badania,Ona się nie stawia.

    Policja nie może dowieźć?

    > Sąd i rozwód,opieka nad synem.

    U mnie na szczęście rozwód odpada, nie mamy ślubu.

    > Zmusić kogoś do leczenia to teoria lub cud.
    > Jeśli mogę coś sugerowac,choć zabrzmi to okrutnie, izoluj dziecko od
    matki.Moje
    > mieszkało z mamą do 7roku,teraz nie mogę zmusić do kontaktu.

    Co znaczy, że nie możesz zmusić do kontaktu?
    Dziecko jest z Tobą, a nie chce się widzieć z mamą?
    Czy mama nie chce?

    Okrutne, ale ... Izoluje.
    Po pierwsze: boje się, że może się coś złego stać.
    Powiedziałem jej, że jeśli chce widzieć się z synem, niech załatwia jak
    najszybciej kuratora z sądu.
    Sam na sam się boję.
    Weźmie dziecko i wyjdzie... Przecież jej nie nastukam...
    Po drugie: młody jest młody, ma 16 miechów. Jak nie ma mamy, jest OK, ale jak
    się pojawi raz na dwa tygodnie, będę miał urwanie głowy, non-stop płacz, itp.
    Tak mi się wydaje...

    Pozdrawiam!

    --
    igoR