  • Data: 2005-03-26 07:06:54
    Temat: Re: adwokat cham i prostak - jak utrzeć mu nosa?
    Od: "Andrzej" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy rychliwości Sądu, może toi trwać i trwać...
    > Dlatego chce prawnika, on może przekona Sąd o słuszności kolejności: ośrodek
    > i badanie, przesłuchanie świadków i dalsza rozprawa, a nie w odwrotnej
    > kolejności.
    Witam.
    igoR trzymaj Się,czytam to bo to też moja historia.Dalej jest tak/u mnie/ośrodek
    i badania,Ona się nie stawia.Sąd i rozwód,opieka nad synem.Wiem jak jest ciężko.
    Zmusić kogoś do leczenia to teoria lub cud.
    Jeśli mogę coś sugerowac,choć zabrzmi to okrutnie, izoluj dziecko od matki.Moje
    mieszkało z mamą do 7roku,teraz nie mogę zmusić do kontaktu.Wiem że moja wina i
    mam wyrzuty sumienia ale też jak szukałem pomocy to nic 0,gdzieś tam popełniłem
    błąd.
    Sorry że nie na temat i powodzenia.
    ps. ja obyłem sie bez prawnika.