    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: adres internetowy (domena) osoby fizycznej a firma
    Date: Fri, 10 Aug 2007 03:57:43 -0700

    On Aug 10, 10:31 am, Karol Makowski <s...@B...org> wrote:

    > No jak to co. To co wyżej 'nie ma przepisu...' Co z tego, że nie ma,
    > jak i tak można stracić domenę do której ma się pełne prawo.

    > Nikt mu nie zapłacił. Po prostu zabrali mu domenę, a on miał Msowi
    > zapłacić 145tyś kary.
    >
    > --
    > spaceman

    I znów mamy wracac do tego ze nazwa Microsoft jest nazwa zastrzeżona i
    opatentowana? Teoretycznie nie powinni mu zalozyc takiej domeny ale
    NASK nie musi wiedziec o nazwach ktore sa zastrzezone, zgłasza sie
    firma ktora ma prawa do nazwy i juz. Kiedys na poczatku lat 90 byla
    sprawa kafeterii Tchibo w katowicach. Facet nazwe zastrzegl ale tylko
    w polsce. okazalo sie ze Tchibo zrobilo to samo tylko ze na caly swiat
    a a polacy o tym nie wiedzieli I co krotka batalia racje miala firma
    niemiecka.