  • Data: 2007-08-10 12:10:50
    Temat: Re: adres internetowy (domena) osoby fizycznej a firma
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 10, 1:21 pm, Karol Makowski <s...@B...org> wrote:
    > Ale przecież on też zastrzegł i nazwę i znak. I pierwszy kupił domenę.
    >
    > --
    > spaceman

    Zastrzegl nazwe Microsoft? No to w takim razie nic nie powinien placic
    bo w momencie wystapienia o znaczek R PzO powinna go poinformowac ze
    nazwa ta jest juz zastrzezona i opatentowana (a patenty jesli sie nie
    myle sa na caly swiat) i zrobli to w latach 80 wiec troche wczesniej
    zanim ktokolwiek slyszal o www. Ot patentuje w polsce nazwe Hulagula.
    I robie interesy w polsce po czym okazuje sie ze na towar moge
    sprzedawac na calym swiecie. Wchodze sobie na rynek filipinski siedze
    tam z rok, dwa na razie nie potrzenuje strony www.hulagula.fl ale ktos
    mnie ubiega i wykupuje. ma prawo do nazwy?

    At Olgierd. Ford Henry zbudowal samochod wcesniej niz Aleksander
    nakrecil pierwszy film. Nazwa przysluguje temu kto pierwszy ja
    zaklepal. Choc w takiej sytuacji FOrd pewnie kupil by domene
    www.aleksanderford.pl lub www.aford.pl i sie zamienil. sprawa kawy o
    tyle dobra ze uwydatnia to ze w polsce mozna zrobic cos czego sie
    teoretycznie zrobic nie powinno. czyli zastrzec w polsce nazwe
    zastrzezona.