  • Data: 2007-08-10 12:23:25
    Temat: Re: adres internetowy (domena) osoby fizycznej a firma
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 05:10:50 -0700, SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > At Olgierd. Ford Henry zbudowal samochod wcesniej niz Aleksander
    > nakrecil pierwszy film. Nazwa przysluguje temu kto pierwszy ja zaklepal.

    Przyznasz jednak, że kręcenie filmów i produkcja samochodów to jest inna
    sprawa?

    > Choc w takiej sytuacji FOrd pewnie kupil by domene www.aleksanderford.pl
    > lub www.aford.pl i sie zamienil.

    Może... któż to wie?

    > sprawa kawy o tyle dobra ze uwydatnia
    > to ze w polsce mozna zrobic cos czego sie teoretycznie zrobic nie
    > powinno. czyli zastrzec w polsce nazwe zastrzezona.

    Szczerze mówiąc nie sprawdzałem czy już wówczas na terytorium RP
    obowiązywały znaki europejskie. No i mogło chodzić o próbę zastrzeżenia
    znaku, który powszechnie jest kojarzony z czymś innym.
    Tak czy inaczej domena i znak towarowy to są zupełnie różne sprawy.
    Kwestia praw do znaku będzie miała znaczenie w przypadku sporu o domenę,
    ale nie jest to proste przełożenie 1:1.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/