  • Data: 2008-08-22 19:48:57
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g8n0q5$rqn$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

> [...]
    Z tym może być poważny kłopot. Trzeba by udowodnić rzeczywiste straty oraz
    winę.

    > Megalomania niektorych
    > A nazwalem to megalomania, bo stawianie w umowie nieegzekwowalnych zadan
    > jest czystej wody idiotyzmem.
    Admin robi, co mu każą i jak umie.
    Mijają już czasy partyzanckiej amatorszczyzny szemranych osiedlówek z
    kablami przybitymi do elewacji, przewieszkami i numerem "serwisu" na
    prywatny numer jakiegoś gostka-lamera. W zasadzie mając wybór już nikt
    rozsądny czegoś takiego nie zaabonuje.
    Telewizje kablowe terytorialnie sobie, jak wiadomo, w droge nie wchodzą,
    więc trzeba się po prostu kierować nie tylko ofertą i ceną, ale dostępnością
    konkurencji.

    > Zreszta polowa naszego prawodawstwa
    > jest takim idiotyzmem: stosowanie sie do niego uczyni z ciebie uczciwego
    > idiote ;)
    Coś w tym jest.

    --
    Jotte