    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: a więc wojna!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5eeb4027$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5eeb8330$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...net>
    <5eecb8f0$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eecd85d$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 22 Jun 2020 12:06:30 +0200

    Dnia Fri, 19 Jun 2020 17:23:09 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ta sugestia wzmaga właśnie moje podejrzenie, że powodem "afery" nie do
    > końca byli polscy żołnierze. Fotograf może i miał rację, ale pewnie po
    > prostu przyczepił się żołnierzy, zaś pozostali nie awanturowali się, to
    > im nikt zdjęć robić nie bronił.

    Nawet gdyby się awanturował, to właśnie miał on miał rację.
    Jeśli wojsko rzeczywiście sądziło, że jest w Polsce, powinno było gościa
    zatrzymać i odstawić do Czech "oficjalną" drogą przez przejście graniczne.
    W grę pewnie wchodził jeszcze jakiś mandat i kwarantanna.
    Tymczasem oni, co najmniej dwukrotnie, nie reagują na (w ich mniemaniu)
    nielegalne przekroczenie granicy, więc Twoja koncepcja nie trzyma się kupy.
    Chyba wszyscy się zgadzamy, że żaden przepis nie zakazuje oglądania i
    fotografowania kapliczek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek