  • Data: 2020-06-22 12:13:55
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Jun 2020 17:33:22 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po 30 latach nie pamiętam kolorów. Szliśmy na pewno koło placówki Straży
    > Granicznej (dziś chyba nie istniejącej, a przynajmniej nie ma jej w
    > Google). Do granicy podchodziliśmy drogą gruntową, a nie szlakiem.

    Czyli nie szliście szlakiem, bo go nie było, tylko prawdopodobnie przez
    Moczarne. W pewnym miejscu z grzbietu granicznego schodzi na polską stronę
    droga, którą chyba da się nawet wjechać z doliny terenówką, ale nie będę
    się wypowiadał, bo nigdy nią nie szedłem. Teraz zresztą nie wolno, bo jest
    PN.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek