  • Data: 2020-06-15 17:37:09
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Naprawdę nie wiesz, jak wygląda słupek graniczny czy tak sobie
    >trollujesz?

    Prawde mowiac to tak obdrapany, ze ja bym sie nie domyslil.

    >Naprawdę nie wiesz, że na wewnętrznych granicach schengen nie
    >ma tablic (nie: słupków) z napisem "przekraczanie zabronione", ale z
    >tego NIE WYNIKA, że uzbrojone wojsko ma prawo te granice przekraczać
    >i robić sobie manewry w obcym kraju?

    No chyba, ze amerykanskie :-)

    >Na jakiej podstawie? PiS coś uchwalił ostatnio?

    >To już nie "przepuście"?

    >Ale bujać to my, ale nie nas.

    Wojsko, policja i inne sluzby mundurowe znane z wymyslania zgrabnych
    tlumaczen.
    Potrzeba taka ... a tu teraz kazdy ma aparat :-)

    >https://g.denik.cz/75/bd/pelhrimovy-kaplicka-polaci
    -06_galerie-980.jpg

    >Jak widać, na wysokości czeskiego znaku drogowego (już za mostem, po
    >czeskiej stronie) ktoś ustawił "zaporę przeciwwirusową", mającą
    >utrudnić przekroczenie granicy. Wojacy tę barierę pokonali i palili
    >sobie ognisko pod kapliczką.

    a tak swoja droga - popatrzcie na ten znak "2t".
    Jesli ma chronic most/przepust ... to jakos glupio ustawiony.
    A moze ma chronic tan kawaleczek czeskiej drogi i kapliczke wlasnie ?

    J.