    Subject: Re: a więc wojna!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ee40382$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ee51355$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 13 Jun 2020 23:42:13 +0200

    W dniu 13.06.2020 o 19:56, Michal Jankowski pisze:

    > Mógłbyś się w końcu zdecydować, czy masz na myśli:
    > 1. słupki graniczne (które są)
    > 2. znaki graniczne ('przekraczanie zabronione'), których na granicy
    > schengen nie ma, a i bez schengen 15 metrów od tej rzeczki to by było za
    > płotem na prywatnej posesji
    > 3. znaki drogowe (unijne gwiazdki i limity prędkości).
    > Ale to jest nieistotne.

    Mam na myśli cokolwiek, z czego by wynikało, że dokładnie w środku tego
    przepustu jest granica. Moim zdaniem na zdjęciach Google na prawym murku
    jest słupek, ale bez znaku. Ale fotka jest sprzed lat. Nie mam zielonego
    pojęcia, jak to teraz może wyglądać. Podejrzewam, że wobec zniesienia
    granic nikt sobie tym nie zaprzątał głowy.

    > Jeśli naprawdę chcesz usprawiedliwić żołnierzy tym, że Wojsko Polskie
    > nie wie, w jakim jest kraju, jeśli tego nie zobaczy na przydrożnych
    > znakach, to wyświadczyłeś im niedźwiedzią przysługę.
    > Oni mają zafajdany obowiązek to wiedzieć bez znaków.

    Po co? Teoretycznie wojsko walczy podczas wojny, a wówczas przebieg
    granic ma tak jakby mniejsze znaczenie.

    > Zresztą prawie na pewno wiedzieli.

    Na czym opierasz to przekonanie?

    --