    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Thu, 28 Dec 2023 01:42:47 +0100
    <ulm8qa$d8n$1$Shrek@news.chmurka.net> <_QMfN.42244$ogWb.16343@fx14.ams1>
    <ulq01t$cap$2$Shrek@news.chmurka.net> <Qb5gN.16588$c8T6.14148@fx05.ams1>
    <ulrbjn$6no$1$Shrek@news.chmurka.net> <gsLgN.21540$RCGb.2888@fx10.ams1>
    <um0jo7$t6p$1$Shrek@news.chmurka.net> <T16hN.53413$ogWb.9946@fx14.ams1>
    <um3030$sn8$1$Shrek@news.chmurka.net> <c6phN.59972$aZie.51225@fx11.ams1>
    <um65lk$nf4$1$Shrek@news.chmurka.net> <I8NhN.61207$aZie.53620@fx11.ams1>
    <um8t4g$dig$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um9017$llq$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <um91nr$dig$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um93id$36b$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <um951e$dig$10$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um9749$36b$5$Shrek@news.chmurka.net> <um9g59$bcj7$1@news.icm.edu.pl>
    <um9tnv$4cf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uma8t6$nad$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <umbfvm$4cg$4$Shrek@news.chmurka.net> <umbq44$pl7b$1@news.icm.edu.pl>
    <umh8d9$3u1mr$1@dont-email.me> <umi9m1$nae$32$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Jak nie z własnej woli, to jest zgwałcenie ewentualnie.

    No faktycznie. Fajny zwyczaj i nic się nie stało...
    Więc nic mi do twojego zwyczaju i powinienem go zrozumieć, a nie
    krytykować, bo twój zwyczaj jest dla ciebie i nie narusza moich praw...

    Ale za to narusza prawa sprzedanej (kupionej) i gwałconej.
    Więc w dupie mam to, że taki zwyczaj jest dla ciebie i nie narusza moich
    praw.

    Ręce, kurwa, opadają, gdy się czyta brednie takich kretynów jak ty.

    > Ale tu nie o to
    > chodzi.

    Wręcz przeciwnie. Dokładnie tu o to chodzi.
    Oraz o sprzedawanie i kupowanie człowieka.
    Nie uważam, że wyrażenie sprzeciwu wobec takiego procederu jest
    niestosowne, jak również nie uważam, że krytykowanie kogoś za stosowanie
    takiego "zwyczaju" jest niestosowne.
    Ktoś kto twierdzi, że taka krytyka jest niestosowna, jest zwykłym idiotą
    pozbawionym rozumu i empatii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr