  • Data: 2023-12-19 07:08:43
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie z jego nerobotności. Jakbyś zobaczył takiego Cygana
    > porządnie ubranego, który przyszedłby do Ciebie na zebranie to byś czuł
    > do niego jakąś niechęć?
    Wziąłbym go za hindusa;)

    Wychodzi na to że nie dość że ze mnie żaden rasista, antysemiata to i w
    sumie szurem nie jestem. Masakrujesz moją samoidentyfikację;)

    > Nie wiem czy ciągną ci powaleni, czy po prostu nie trafiają z jednego
    > miejsca bez perspektyw w inne także bez perspektyw.

    To po co narażają życie i wydają kupe pieniędzy żeby się tu dostać? Są
    perspektywy, tylko oni chcą po prostu socjal. Kiedyś w niemczech
    imigrantów ekonomicznych nazywano gastaarbaiterami, ale chyba już się
    zmienieło;)

    > No ale ja piszę co ja uważam :)

    Ale nie liczy się (poza naszymi prywatnymi dyskusjami) co my uważamya a
    jak to zosało przedstawione/odebrane. A zostało jako atak na religię.

> [...]
    > wynikać z tego, że raz, trzeba ukarać, dwa, że dla Brauna to pewnie był
    > obrzęd religijny. I teraz pojawia się pytanie, czy jeśli przebiorę się
    > za konfesjonal lub monstrację a jakiś anty-Braun mnie zaatakuje to czy
    > będzie to atak na symbol i obrzęd religijny skoro ów anty-Braun był
    > przekonany, że atakuje symbol/obrzęd religijny. Tak samo, jeśli inny
    > Braun zaatakuje pejsiastego, ortodoksyjnego Żyda, który nie jest żadnym
    > Żydem, a aktorem odtwarzającym taką postać. Będzie to akt o charakterze
    > rasistowskim? Wydawałoby się, że jak najbardziej tak.

    Ok - ale chanuka czy choinka nie jest symbolem religijnym i jak sprawa
    trafi do sądu to braun ich zmiecie. I będzie miał rację - chyba że
    honorowo przyzna że w jegomniemaniu był to symbol religijny.

    Niezależni od tego - to dobrze pokazuje, jak zjebane jest społeczeństwo
    - wszędzie widzą symbole religijne... strach do rybnego iść;)

    > To się sprowadza do tego, że jak się ich wpuszcza to trzeba się nimi
    > jakoś zająć.

    Czyli nie wpuszczać?

    > Jak mają faktyczne kwalifikacje to na pewno się przydadzą.

    Większość nie ma żadnych i do pracy niechętna. Do czego ci się przyda w
    robocie gość co nic nie umie a jak umie to i tak nie chce?

    > Jak ich nie mają, to też nie powinni siedzieć, konsumować socjal. A poza
    > tym, nie ma co uprawiać hipokryzji, że ktoś ich chce za każdą cenę.
    > Chcemy pomóc ale nie kosztem drastycznego pogorszenia warunków życia
    > własnych obywateli włączając w to bezpieczeństwo.

    Czyli jesteś rasistą:P

    > Jakiś złoty środek
    > powinien zostać dawno wypracowany, a tymczasem mam wrażenie, że Europa
    > dała dupy już wiele lat temu, a obecnie tkwi w jakimś pacie od
    > conajmniej dekady.

    Urządza się w tej dupie to mało powiedziane. I co najgorsze jak ktoś o
    tym wspomni głośno to już lepiej przyjęte byłoby chyba jakby na podłogę
    się publicznie zesrał... Generalnie dziwne czasy nastały gdzie za
    posiadanie własnego zdanie jesteś uznawany za naziołka, rasistę, szura i
    antysemitę:(

    > To się nie dzieje na poziomie jednostek. Ktoś musi ten tłum
    > zmanipulować, np. właśnie strachem lub obietnicą zysku.

    Ale to się nie dzieje na poziomie jednostek a narodu. I z tego co wiem
    żadnych zysków z tego jednostki nie odnoszą, a całkiem chętnie popierają
    ludobójstwo muzułmanów o ile w niem nie uczestniczą bezpośrednio.
    Korzyść odnosi władza, która mimo trzymania ludzi za mordę daje im
    wspólnego wroga.

    > Nikt nie mówi, że u nas jest gorzej, a raczej, że wzór tolerancji, za
    > który niektórzy się podają, uchodzić nie możemy.

    Zasadniczo - wydaje mi się, że możemy. Przynajmniej w DC ilość symboli
    LGBT na metr kwardatowy wydaje się w top 20 na świecie. Nikt ich
    specjalnie nie tłucze ani krzywdy nie robi, w większości korpo jak
    spróbujesz zażartować z pedałów to kończy się to w rozmową z przełożonym
    albo i HR. Na uczelniach to samo tylko bardziej. Także tak...

    > Nie znam Emiratów, ale
    > idę o zakład, że lgbt funkcjonuje tam spokojnie na zasadzie cichego
    > przyzwolenia.

    Pewnie zależy kogo złapią.

    > W Singapurze, stosunki homoseksualne są też karalne (tylko
    > męskie, żeby było ciekawiej). I co? I nic.

    No ale jednak jest to oficjalna dyskryminacja. A co za to grozi (kodeksowo)?

    > Tyle, że linia, która określa co już jest takim nieakceptowalnym
    > "niewolnictwem" jest rzeczą dość względną.

    Nie no - przecież tam jest w sumie oficjalna praktyka że przyjezdnym do
    roboty zabiera się paszporty i nie mają żadnych praw, a już w
    szczególności wyjechać - miało to nawet jakąś nazwę. U nas za takie
    rzeczy często idzie się do pierdla.

    > Mieszkałem ze 2 lata z Turkami przez ścianę w Holandii w budownictwie
    > komunalnym. Większe problemy miałem z rdzennym sortem mieszkającym nade
    > mną.

    Chodzi o całość. Ty jak widzę masz dobre doświadczenia ze wszystkimi. Ja
    w sumie też, ale to tak nie działa.

    > Mamy moralne :) Pretendujemy w końcu do czegoś szlachetnego.

    Całego świata nie zbawisz, zwłaszcza jak on tego nie chce.

    > A byli oni marginesem ekonomicznym?

    No właśnie nie. Dlatego uważam że wcale nie w marginalizacji
    ekonomicznej klucz (choć na pewno nie pomaga;))

    > Szok, bo to nie jest MZ działanie nawet racjonalne.

    Jak to nie? Jest jak najbardziej racjonalne - część wymordują, reszta
    sama ucieknie ewentualnie zmniejszy się gazę jeszcze do 1/10 i zrobi tam
    obóz koncentracyjny tylko bez komór. Po prostu zrobią z gazy miejsce nie
    do życia i problem mieszkańców się rozwiąże:(

    > I tak im się to ma udać?

    Jak wyżej. Z reszty terytoriów się ich też już pozbyli. Izrael od
    zarania swoich dziejów uprawia oficjalne czystki etniczne, za co należy
    się im chuj w dupę. Ale ma bardzo dobry marketing i to oni są ofiarą, a
    jak ktos głośno powie że to oni są katami i w sumie od swoich katów tak
    bardzo się nie różnią to w zasadzie są na to numerki w kk a zjeby takie
    jak ghost chawalą się tym, że cię do pląkownicy wrzucają twierdząć że to
    polacy są odpowiedzialni za holokaust a żydów oceniać nie wolno ani
    wtedy ani teraz.

    > No właśnie. I potrafią to jakoś ogarnąć. Ale to przecież nie jest
    > uniwersalne podejście. Na bliskim wschodzie, by to w sytuacji typu isis
    > nie robiło. Tu Islam i tam Islam.

    Już ci pisałem - azja jest inna - bardzie wieloreligijna. Skoro się nie
    pozabijali to drogą ewolucji musieli dojść do większej tolerancji. W
    europie i na bliskim wschodzie wygrał model tłuczemy się aż zostanie
    jedna religia.

    > No przecie zawsze tłumaczy, że to grupa prawna i że to zobowiązuje.

    Fucktycznie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!