  • Data: 2023-12-19 12:59:52
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2023 o 12:05, A. Filip pisze:

    > Czyli TY kupiłeś usprawiedliwienie

    Oczywiście... kupiłem usprawiedliwienie nadira.

    Ręce opadają...

    > <ironia> Brawo TY! </ironia>

    Napisał typ, który nie łapie ironii...

    > BTW Dla mnie to byli polacy a nie Polacy.
    > Pisanie z dużej litery nadaje sens "nazwa władna Narodu".
    > Jak napiszesz (dwaj) żydzi ograbili staruszkę to pisząc z małej litery
    > lecisz po linii "akurat ci złodzieje byli żydami/polakami/rudymi - ma
    > znaczenie ale nie jest najważniejsze) a pisząc z dużej litery sugerujesz
    > że byli reprezentantami Narodu albo nawet coś ala "tego się można po tym
    > Narodzie spodziewać".

    Tak się jakoś dziwnie składa, że jak trafi się żyd-szuja, to zawsze jest
    reprezentantem całego narodu i wszyscy żydzi to szuje.
    Ale jak polak-szuja, to tylko przypadek, bo przecież nie wszyscy Polacy
    to szuje, więc to nieistotny margines o którym nie warto nawet
    dyskutować, bo nie jest reprezentantem całego narodu.

    Jak wy to w tych swoich pustych łbach spinacie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr