  • Data: 2022-12-20 08:24:49
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiemy, czy ta sama osoba była darczyńcą, co konstruowała ewentualną
    > bombę. Może miła wybuchnąć na parterze przy ubikacji,. ale zapalnik źle
    > ustawiony i wybuchł w gabinecie.

    Chcesz mi powiedzieć, że konstruktor przewidział, że bomba (która
    wyglądała jak granatnik, a nie jak pluszowy miś, który mógłby uśpić
    czujność) przejedzie niekontrolowana przez granicę, że szef policji
    cywilizowanego państwa wniesie (albo każe wnieść) bez sprawdzenia bombę
    (która wyglądała jak granatnik, a nie jak pluszowy miś, który mógłby
    uśpić czujność) do głównej siedziby tej służby w cywilizowanym państwie
    i tę bombę wyglądającą jak granatnik (a nie jak pluszowy miś) zamiast do
    magazynu broni postawi przy kiblu, więc ustawił gpsa na parter przy
    kiblu, ale akurat w tym się pomylił i gpsa ustawił na gabinet?
    Zaimponowałeś mi.
    Trzeba mieć bardzo przenikliwy umysł żeby wpaść na to, że najbardziej
    nieprawdopodobny scenariusz ma największe szanse realizacji w przypadku
    funkcjonariusza z pis. Normalnie geniusz, przecież od dawna wiadomo, że
    najciemniej jest pod latarnią, więc ładunek wybuchowy najłatwiej ukryć w
    urządzeniu do miotania ładunków wybuchowych i najłatwiej tak
    zakamuflowaną bombę wnieść do jednego z lepiej strzeżonych budynków w
    cywilizowanym państwie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr