eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Tiger" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <db3t5n$fs$1@inews.gazeta.pl> <db48ru$pf4$2@opal.futuro.pl>
    <db5a2l$lhl$1@inews.gazeta.pl> <42d6a9ad$0$5125$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <db6bmj$lmh$1@inews.gazeta.pl> <db6bs7$3nb$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <db6c22$n43$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Date: Fri, 15 Jul 2005 00:37:13 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 30
    Message-ID: <42d6e69b$0$5139$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 14 Jul 2005 22:26:35 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.173.245
    X-Trace: 1121379995 mamut2.aster.pl 5139 82.210.173.245:1533
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312891
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przepraszam. Przejęzyczemie będące skutkiem myślenia życzeniowego :-). NIC
    > NIE POMAGA.

    Napisz do sprzedawcy pismo, opisujace wszystkie Twoje dotychczasowe problemy
    i procedury postepowania z tym notebookiem. Opisz uznane przez serwis wady i
    podaj dowody. Zazadaj zwrotu pieniedzy i przyjecia wadliwego sprzetu w
    ramach niezgodnosci z umowa w wyniku ujawnionej po kolejnym serwisowaniu tej
    samej wady (masz prawo podejrzewac, ze po powrocie z serwisu bedzie to
    naprawione). O ile dobrze pamietam, trzykrotne nieskuteczne naprawianie tego
    samego uszkodzenia skutkuje uznaniem wyczerpania drogi serwisowej i otwiera
    droge do zwrotu pieniedzy / wymiany sprzetu na nowy (tu, o ile pamietam,
    decyzja nalezy do Klienta). Mozesz tak zrobic, o ile pamietam, w ciagu 30
    dni od odebrania sprzetu po raz ostatni z serwisu. Jezeli ten termin minal -
    zloz sprzet (na gwarancji) jeszcze raz. Niech go znowu sprobuja naprawic, a
    nastepnie Ty udowodnij im, ze komputer zawiesza sie na Wi-Fi. Zrzuty bledow
    systemu (blue screenow) z XP sa dowodem. Niech Ci nie wmawiaja, ze nie sa.
    Nie jestes w stanie ich sfabrykowac.

    Z takim materialem dowodowym zloz pismo. Odpowiedz odmowna na to pismo
    niestety otworzy droge prawna... takze najlepiej porozmawiac tez prywatnie z
    jakas osoba decyzyjna - np. z kierownikiem punktu, gdzie kupilas laptopa - i
    uswiadomieniem tej osobie, ze masz prawo do reklamacji wadliwego sprzetu i
    narobisz im zlej reklamy jako klient niezadowolony (sumiennie i dokladnie).
    Zdrowy psychicznie czlowiek powinien uznac...

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1