eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru za niezgodność z umową, DGRe: Zwrot towaru za niezgodność z umową, DG
  • Data: 2010-09-03 16:26:10
    Temat: Re: Zwrot towaru za niezgodność z umową, DG
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-03 17:47, Jakub Kuźma pisze:
    > Witam!
    >
    > Kupiłem w czerwcu laptopa za pośrednictwem Allegro, odebrałem sprzęt
    > osobiście. Tego samego dnia po rozpakowaniu sprzętu okazało się, że
    > slot w którym powinien znajdować się modem HSDPA jest pusty. Modem ten
    > był wyszczególniony w specyfikacji w treści aukcji. Poinformowałem o
    > tym fakcie sprzedawcę (mailem), który obiecał rozwiązać problem. Przez
    > ponad dwa miesiące udawał, że stara się go ,,załatwić'', ale w
    > ostatniej rozmowie telefonicznej stwierdził że jedyne co może mi
    > zaproponować to zewnętrzny modem na USB (około pięciokrotnie
    > tańszy). Jednocześnie nie dopuszcza on możliwości zwrotu sprzętu za
    > niezgodność ze specyfikacją. Sprawę tę komplikuje fakt, iż sprzęt
    > został kupiony na potrzeby prowadzonej przeze mnie działalności
    > gospodarczej (jest środkiem trwałym).
    >
    > Chciałem zapytać o to, czy ktoś był w podobnej sytuacji i poprosić o
    > poradę - co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Jakie kroki powinienem
    > podjąć przed pójściem do prawnika?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc - Jakub Kuźma.

    Miałem identyczny problem ale w sklepie Mediamarkt i walczyłem z nimi
    około 7 miesięcy za pośrednictwem Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta.
    Udało się zamontować modem wewnątrz laptopa na kosz Mediamarkt. Nie wiem
    jak to się ma w sytuacji zakupu sprzętu przez podmiot gospodarczy.


    Z poważaniem mauser50

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1