  • Data: 2010-09-03 15:47:17
    Temat: Zwrot towaru za niezgodność z umową, DG
    Od: Jakub Kuźma <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Kupiłem w czerwcu laptopa za pośrednictwem Allegro, odebrałem sprzęt
    osobiście. Tego samego dnia po rozpakowaniu sprzętu okazało się, że
    slot w którym powinien znajdować się modem HSDPA jest pusty. Modem ten
    był wyszczególniony w specyfikacji w treści aukcji. Poinformowałem o
    tym fakcie sprzedawcę (mailem), który obiecał rozwiązać problem. Przez
    ponad dwa miesiące udawał, że stara się go ,,załatwić'', ale w
    ostatniej rozmowie telefonicznej stwierdził że jedyne co może mi
    zaproponować to zewnętrzny modem na USB (około pięciokrotnie
    tańszy). Jednocześnie nie dopuszcza on możliwości zwrotu sprzętu za
    niezgodność ze specyfikacją. Sprawę tę komplikuje fakt, iż sprzęt
    został kupiony na potrzeby prowadzonej przeze mnie działalności
    gospodarczej (jest środkiem trwałym).

    Chciałem zapytać o to, czy ktoś był w podobnej sytuacji i poprosić o
    poradę - co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Jakie kroki powinienem
    podjąć przed pójściem do prawnika?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc - Jakub Kuźma.