    From: Alex <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru w sklepie
    Date: Thu, 17 Oct 2002 14:17:20 -0400

    Michal Kukula wrote:

    > Miala. Kupiles - twoje.
    > :-)
    > Chyba, ze towar mial wade, w Twoim przypadku np. rozmiar na metce byl inny

    Spoko, ale powiedzmy, ze na przyklad w swietle dziennym koszula wygladalaby
    np. na brazowa i nie pasowalaby do reszty ubioru. Czy to jest wada? Poza
    tym skoro nie bylo mozliwosci przymierzenia czy nie uprawnia mnie to do
    zwrotu? Majtki mozna przymierzac. Rozmiar zmierzony miarka krawiecka moze
    byc inny niz podawany przez producenta. Powiedzmy, ze na 1 cm jest blad 0,2
    mm to przy 42 cm obwodu w szyi wychodzi 0,84 cm bledu, to juz moze byc
    wyrazna roznica. Czy sprzedawca nie powinien umożliwić mi dokładnego
    sprawdzenia towaru przed zakupem?

    Alex