eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru w ciagu 10 dni › Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
  • Data: 2008-12-02 14:34:10
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 15:29:16 +0100, jontek napisał(a):

    > nie, nie do końca. tzn. masz prawo potrącić klientowi za każdy
    > uszkodzony eglemplarz. Klient powinien zwrócić towar nieuszkodzony, bez
    > śladów eksploatacji, kompletny. Może rozerwać opakowanie, czy rozciąć,
    > bo ma prawo sprawdzić i za to nie możesz mu potrącać, ale za zniszczenie
    > towaru jak najbardziej.

    Tylko że nie które serie płytek są tylko na specjalne zamówienie, więc
    nikomu już ich nie sprzedam :) Musiałbym potrącić za całą paczkę.

    Druga sprawa to klient może powiedzieć, że jak wysyłał to było dobre a
    widocznie popsuło się w transporcie. Nie udowodnię mu tego, a firma
    kurierska raczej też umyje ręce bo wiadomo, towar kruchy i różnie może być.

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1