  • Data: 2008-12-02 14:29:16
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Od: jontek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Załóżmy, że jest klient, który zamówi u mnie te płytki przez internet. Gość
    > jest jednak niezdarny i paczka spadnie mu na ziemię, a żeby nie ponosić
    > strat facet odeśle mi tą paczkę w ciągu 10 dni. Ma do tego prawo a ja
    > powinienem przyjąć towar, prawda?

    nie, nie do końca. tzn. masz prawo potrącić klientowi za każdy
    uszkodzony eglemplarz. Klient powinien zwrócić towar nieuszkodzony, bez
    śladów eksploatacji, kompletny. Może rozerwać opakowanie, czy rozciąć,
    bo ma prawo sprawdzić i za to nie możesz mu potrącać, ale za zniszczenie
    towaru jak najbardziej.