  • Data: 2008-12-02 14:25:24
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Od: jontek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Zakładasz że płytki mogą sie potłuc tylko kiedy jadą do klienta, w
    > drodze powrotnej kurierzy cackają się z nimi jak z atomówką?

    i prawidłowo zakłada. Co prawda nie bedzie atomówki, ale po pierwsze jak
    sam pakuje to wie co robi i może na sobie polegać, a klient niewiadomo
    kim jest i ile dołoży starań żeby prawidłowo zabezpieczyć towar w drodze
    powrotnej. Z doświadczenia wiem, ze klienci zbytnio wierza w swoje prawa
    i wydaje im sie że moga odesłac towar byle jak skoro mają prawo zwrócić.
    Po drugie zgodnie z prawem jeżeli wyda towar kurierowi, to
    odpowiedzialność spada na klienta, a jak jest w przypadku kiedy klient
    odsyła do przedsiębiorcy?