  • Data: 2008-12-02 13:52:14
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciagu 10 dni
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 14:35:28 +0100, mz napisał(a):

    > Jeśli sie nie myle to odsyłac towar możńa ale tylko oryginalnie zapakowany.

    Gdyby tak bylo, to w ogole bym nie pytal... Wracajac jednak do mojego
    pytania. Rozumiem, ze mozna ubezpieczyc przesylke, ale ubezpieczyciel
    wyplaci kase jezeli uznamy jakakolwiek wine kuriera. Jak mozna udowodnic,
    ze wysylalem towar nieuszkodzony? Trzymajac sie nadal tych plytek - jezeli
    wysylam kilka paczek jako przesylke paletową to żaden kurier nie będzie
    razem ze mną oglądał kilkuset sztuk płytek, każdą z osobna czy aby nie są
    uszkodzone.

    Druga sprawa. Klient odbiera towar i podpisuje na liście przewozowym, że
    nie ma zastrzeżeń co do tego co mu wysłałem. Nie wpisuje w protokół żadnych
    uszkodzeń, itp. itd. a potem odsyła mi te płytki i kilka jest uszkodzonych.
    Mogę nie przyjąć? W końcu można domniemywać, że gdyby płytki były
    uszkodzone wtedy kiedy je odbierał, to nie podpisałby na liście przewozowym
    że wszystko jest ok.

    --
    best regards,
    scream