eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego przez internet. › Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
  • Data: 2009-10-21 21:41:16
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    stebi pisze:

    > Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
    > ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
    > zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
    > od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
    > Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
    > Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
    > dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
    > Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
    >
    > Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
    > stebi

    Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie
    poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz.

    Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami
    (sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą).

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1